Avui dijous 14 de desembre volem celebrar aquests 15 anys amb tots vosaltres!!
Us esperem a la sala Isabel Clara Simó a partir de les 18h i farem una xocolatada.
📌 A partir del dilluns 22 de juny , i mentre durin els treballs de reforma del sistema de climatització, adaptem temporalment l’horari d’ob...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada